Informujemy, że w związku ze świadczeniem na Państwa rzecz określonych usług lub podejmowaniem działań w związku z prowadzoną działalnością ZBM I TBS Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach możemy przetwarzać Państwa dane osobowe.
- Administratorem tych danych jest ZBM I TBS Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach 44-100, ul. Dolnych Wałów 11.
- W sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych, prosimy o kontakt z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod nr tel. 32 332 29 59, za pośrednictwem e-mail: iod@zbmgliwice.pl lub na adres naszej siedziby podany wyżej.
- Mają Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przeniesienia danych – na warunkach określonych obowiązującymi przepisami.
- Jeśli stwierdzą Państwo, że przetwarzamy Państwa dane niezgodnie z przepisami – mogą Państwo z wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na piśmie na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
- Możemy przekazywać Państwa dane osobowe partnerom przetwarzającym je poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG), ale tylko w niezbędnym zakresie, związanym z realizacją celów biznesowych i wewnętrznych celów administracyjnych ZBM I TBS lub świadczeniem przez partnerów na naszą rzecz usług. W takich przypadkach, zapewniamy ochronę Państwa danych w szczególności poprzez stosowanie standardowych klauzul ochrony danych przyjętych na mocy decyzji Komisji Europejskiej lub transfer do krajów, co do których Komisja Europejska wydała decyzję stwierdzającą odpowiedni stopień ochrony. W takich przypadkach, przysługuje Państwu prawo uzyskania kopii stosowanych zabezpieczeń.
- Nie będziemy podejmowali zautomatyzowanych decyzji w oparciu o Państwa dane osobowe ani nie będziemy poddawali ich profilowaniu.
- Jeśli przetwarzamy Państwa dane osobowe na podstawie Państwa zgody, mogą Państwo wycofać ją w każdym czasie. Nie wpłynie to jednak na prawidłowość przetwarzania przez nas tych danych do czasu jej wycofania.
Poniżej szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych celów, w jakich możemy przetwarzać Państwa dane:
1. Rekrutacja
Zgodnie z art. 13 i 14 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych, (dalej jako „RODO”) informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z procesem rekrutacyjnym, zawartych w dokumentach rekrutacyjnych lub zebranych w toku rekrutacji (dalej jako „dane”) jest Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach (dalej: ZBM I TBS), ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice.
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych można kontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@zbmgliwice.pl lub pisemnie na adres siedziby ZMB I TBS.
3. Dane zostały pozyskane bezpośrednio od Państwa lub z innego źródła (np. w ramach programu poleceń pracowniczych lub podmiotów pośredniczących w zatrudnieniu).
4. Dane niepozyskane bezpośrednio od Państwa mogą obejmować:
a) dane identyfikacyjne,
b) dane kontaktowe,
c) dane dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia,
d) inne dane wskazane w dokumentach rekrutacyjnych.
5. Jeśli aplikują Państwo na stanowisko, na którym oferujemy umowę o pracę – podstawą przetwarzania Państwa danych podanych w odpowiedzi na ogłoszenie jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w zw. z art. 221 1 i 2 KP, a w zakresie danych tam niewymienionych oraz jeśli Państwo przesyłają zgłoszenie niezależnie od rekrutacji jakie prowadzimy – podstawą jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
6. Jeśli aplikują Państwo na stanowisko, na którym oferujemy umowę cywilnoprawną – podstawą przetwarzania Państwa danych podanych w odpowiedzi na ogłoszenie jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, a w zakresie danych tam niewymienionych oraz jeśli przesyłają Państwo zgłoszenie niezależnie od rekrutacji jakie prowadzimy – podstawą jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
7. Niezależnie od pkt. 6 – 7 powyżej – możemy przetwarzać Państwa dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. naszego uzasadnionego interesu prawnego, jakim jest ustalenie, obrona lub dochodzenie roszczeń związanych z procesem rekrutacji.
8. Nie będziemy:
a) podejmowali zautomatyzowanych decyzji w oparciu o Państwa dane osobowe ani nie będziemy poddawali ich profilowaniu,
b) przekazywać Państwa danych osobowe partnerom przetwarzającym poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowej.
9. Państwa dane nie będą przekazywane podmiotom trzecim, z wyjątkiem sytuacji, gdy obowiązek taki wynikać będzie z powszechnie obowiązujących przepisów lub w ramach stosunku powierzenia przetwarzania danych (w tym podmiotom świadczącym na naszą rzecz usługi wsparcia, jak np. obsługa kadrowo-księgowa).
10. Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz przez okres 3 lat po jego upływie, a w przypadku wyrażenia zgody na włączenie aplikacji do bazy kandydatów tworzonej na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 3 lat, bądź też do czasu wycofania zgody na ich przetwarzanie – jeśli uczynią to Państwo przed upływem tego okresu.
11. Mają Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub przeniesienia – na warunkach określonych powszechnie obowiązującymi przepisami.
12. W zakresie, w jakim przetwarzamy Państwa dane osobowe na podstawie zgody – mają Państwo prawo cofnąć ją w każdym czasie. Nie wpływa to jednak na prawidłowość przetwarzania przez nas Państwa danych do czasu jej cofnięcia.
13. Jeśli stwierdzą Państwo, że przetwarzamy Państwa dane niezgodnie z przepisami – mogą Państwo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na piśmie na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
14. Podanie Danych wskazanych w Kodeksie pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie Danych jest dobrowolne, przy czym niepodanie niektórych z nich (w szczególności niezbędnych do rozpatrzenia aplikacji i zawarcia umowy cywilnoprawnej) może spowodować brak możliwości rozpatrzenia Państwa aplikacji, przedstawienia oferty i zawarcia umowy.
2. Zatrudnienie
Zgodnie z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych, (dalej jako „RODO”), informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest pracodawca – Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach (dalej: ZBM I TBS), ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice.
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych można kontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@zbmgliwice.pl lub pisemnie na adres siedziby ZMB I TBS.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane są przez nas w celu:
a) zatrudnienia i wykonywania praw i obowiązków wynikających ze stosunku pracy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w związku z art. 221 i art. 221b – 223 Kodeks pracy,
b) wykonywania praw i obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatkowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
c) zabezpieczenia naszego mienia oraz zasobów niematerialnych, kontroli dostępu do biur oraz naszej infrastruktury, w tym infrastruktury IT – co jest naszym uzasadnionym prawnie interesem w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
d) ewentualnego ustalenia, zabezpieczenia i dochodzenia roszczeń związanych z zatrudnieniem lub obroną przed nimi – co jest naszym uzasadnionym prawnie interesem w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
e) prowadzonej przez ZBM I TBS działalności gospodarczej, w tym pozyskiwania zleceń, nawiązania i prowadzenia współpracy z kontrahentami – co jest naszym uzasadnionym prawnie interesem w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
f) w zakresie danych szczególnych kategorii, do jakich możemy mieć dostęp w trakcie zatrudnienia (takich jak dane dotyczące zdrowia, przynależności związkowej, itp.) w celu umożliwienia skorzystania Państwa z przysługujących w związku z tym uprawnień lub realizacji obowiązków jakie nakładają na nas obowiązujące przepisy – na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b) RODO.
4. Państwa dane osobowe będą lub będą mogły być przekazywane następującym podmiotom trzecim:
a) takim jak organy skarbowe, ZUS, organy administracji publicznej, organa ścigania lub wymiaru sprawiedliwości – w zakresie, w jakim jest to naszym obowiązkiem wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów,
b) podmiotom współpracującym z nami i świadczącym dla nas usługi wsparcia, w tym usługi m.in.: IT, BHP, medycyna pracy, obsługi kadrowo-księgowej.
5. Państwa dane osobowe są przez nas przetwarzane przez okres zatrudnienia, a także po jego ustaniu, przez czas wynikający z powszechnie obowiązujących przepisów oraz przez czas niezbędny dla ochrony lub zabezpieczenia roszczeń wynikających z zatrudnienia.
6. Mają Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przeniesienia danych – na warunkach określonych obowiązującymi przepisami.
7. Jeśli stwierdzą Państwo, że przetwarzamy Państwa dane niezgodnie z przepisami – mogą Państwo z wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na piśmie na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
8. Podanie przez Państwa danych osobowych, w zakresie w jakim przewidują to przepisy Kodeksu pracy oraz innych ustaw, jest wymogiem prawnym i jest niezbędne do zatrudniania Państwa w ZBM I TBS.
9. Nie będziemy:
a) podejmowali zautomatyzowanych decyzji w oparciu o Państwa dane osobowe ani nie będziemy poddawali ich profilowaniu,
b) przekazywać Państwa danych osobowe partnerom przetwarzającym poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowej.
3. Staż/wolontariat/praktyki
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych; zwanego dalej „RODO” informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z odbywanym odpowiednio stażem, wolontariatem lub praktykami, jest Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach (dalej: ZBM I TBS), ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice.
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych można kontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@zbmgliwice.pl lub pisemnie na adres siedziby ZMB I TBS.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane są przez nas w celu:
a) możliwości odbywania praktyk, wolontariatu lub stażu, w tym realizacji praw i obowiązków w tym zakresie – w zależności od tego jaka umowa łączy Państwa z nami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
b) wykonywania praw i obowiązków wynikających z ww. umowy, w tym w zakresie, obowiązków podatkowych, BHP – jeśli mają zastosowanie – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
c) zabezpieczenia naszego mienia oraz zasobów niematerialnych, kontroli dostępu do budynków oraz infrastruktury, w tym infrastruktury IT – co stanowi nasz uzasadniony prawnie interes w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
d) ewentualnego ustalenia, zabezpieczenia i dochodzenia roszczeń powstałych w związku ze współpracą lub obroną przed nimi – co stanowi nasz uzasadniony prawnie interes w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
4. Państwa dane osobowe będą lub będą mogły być przekazywane podmiotom trzecim:
a) takim jak organy skarbowe, ZUS, organy administracji publicznej, organa ścigania lub wymiaru sprawiedliwości – w zakresie, w jakim jest to naszym obowiązkiem wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów,
b) podmiotom współpracującym z nami lub świadczącym dla nas usługi wsparcia, w tym usługi m.in.: IT, BHP, obsługa kadrowo-księgowa.
5. Państwa dane osobowe są przetwarzane przez nas przez okres odbywanych praktyk / wolontariatu / stażu, a także po jego ustaniu, przez czas wynikający z powszechnie obowiązujących przepisów oraz przez czas niezbędny dla ustalenia, zabezpieczenia i dochodzenia roszczeń powstałych w związku ze współpracą lub obroną przed nimi.
6. Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania i usunięcia, a także żądania ograniczenia ich przetwarzania – na warunkach określonych obowiązującymi przepisami.
7. W razie podejrzenia, że przetwarzamy Państwa dane osobowe niezgodnie z przepisami – mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na piśmie na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest niezbędne dla możliwości odbywania odpowiednio praktyk / stażu / wolontariatu w ZBM I TBS.
9. Nie będziemy:
a) podejmowali zautomatyzowanych decyzji w oparciu o Państwa dane osobowe ani nie będziemy poddawali ich profilowaniu,
b) przekazywać Państwa danych osobowe partnerom przetwarzającym poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowej.
4. Zleceniobiorcy/B2B
Zgodnie z art. 13 i 14 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych, (dalej jako „RODO”) informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych w związku z nawiązaniem i realizacją współpracy jest Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach (dalej: ZBM I TBS), ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice.
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych można kontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@zbmgliwice.pl lub pisemnie na adres siedziby ZMB I TBS.
3. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu:
a) wykonywania zawartej z ZBM I TBS umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
b) rozliczeń łączącej nas z Państwem umowy oraz wykonywania praw i obowiązków wynikających z przepisów podatkowych oraz z zakresu ubezpieczeń społecznych (jeśli znajdą zastosowanie), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
c) zabezpieczenia naszego mienia oraz zasobów niematerialnych, kontroli dostępu do biura oraz naszej infrastruktury, w tym infrastruktury IT – co stanowi nasz uzasadniony prawnie interes w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
d) ochrony i dochodzenia roszczeń wynikających z zawartej umowy – co stanowi nasz uzasadniony prawnie interes w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
e) prowadzonej przez ZBM I TBS działalności gospodarczej, w tym pozyskiwania zleceń, nawiązania i prowadzenia współpracy z kontrahentami – co stanowi nasz uzasadniony prawnie interes w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
4. Państwa dane osobowe będą lub będą mogły być przekazywane następującym podmiotom trzecim:
a) takim jak organy skarbowe, organy administracji publicznej, organa ścigania lub wymiaru sprawiedliwości – w zakresie, w jakim jest to naszym obowiązkiem wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów,
b) podmiotom współpracującym z nami i świadczącym dla nas usługi wsparcia, w tym m.in.: usługi kadrowo-księgowe.
5. Państwa dane osobowe są przez nas przetwarzane przez okres współpracy, a także po jej zakończeniu, przez czas wynikający z powszechnie obowiązujących przepisów oraz przez czas niezbędny dla ochrony lub zabezpieczenia roszczeń wynikających z tej współpracy.
6. Mają Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub przeniesienia – na warunkach określonych powszechnie obowiązującymi przepisami.
7. Jeśli stwierdzą Państwo, że przetwarzamy Państwa dane niezgodnie z przepisami – mogą Państwo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na piśmie na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
8. Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne, jednak jest konieczne, żebyśmy mogli nawiązać z Państwem współpracę. Odmowa ich podania skutkować będzie brakiem możliwości nawiązania współpracy.
9. Nie będziemy:
a) podejmowali zautomatyzowanych decyzji w oparciu o Państwa dane osobowe ani nie będziemy poddawali ich profilowaniu,
b) przekazywać Państwa danych osobowe partnerom przetwarzającym poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowej.
5. Współpraca z kontrahentami
Zgodnie z art. 13 i 14 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych, (dalej jako „RODO”) informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z nawiązaniem i realizacją współpracy jest Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach (dalej: ZBM I TBS), ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice.
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych można kontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@zbmgliwice.pl lub pisemnie na adres siedziby ZMB I TBS.
3. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu:
a) wykonywania zawartej z ZBM I TBS umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
b) rozliczeń łączącej nas z Państwem umowy oraz wykonywania praw i obowiązków wynikających z przepisów podatkowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
c) zabezpieczenia naszego mienia oraz zasobów niematerialnych, kontroli dostępu do biura oraz naszej infrastruktury, w tym infrastruktury IT – co stanowi nasz uzasadniony prawnie interes w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
d) ochrony i dochodzenia roszczeń wynikających z zawartej umowy – co stanowi nasz uzasadniony prawnie interes w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
e) prowadzonej przez ZBM I TBS działalności gospodarczej, w tym pozyskiwania zleceń, nawiązania i prowadzenia współpracy z kontrahentami – co stanowi nasz uzasadniony prawnie interes w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
4. Państwa dane osobowe będą lub będą mogły być przekazywane następującym podmiotom trzecim:
a) takim jak organy skarbowe, organy administracji publicznej, organa ścigania lub wymiaru sprawiedliwości – w zakresie, w jakim jest to naszym obowiązkiem wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów,
b) podmiotom współpracującym z nami i świadczącym dla nas usługi wsparcia, w tym m.in.: usługi kadrowo-księgowe.
5. Państwa dane osobowe są przez nas przetwarzane przez okres współpracy, a także po jej zakończeniu, przez czas wynikający z powszechnie obowiązujących przepisów oraz przez czas niezbędny dla ochrony lub zabezpieczenia roszczeń wynikających z tej współpracy.
6. Mają Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub przeniesienia – na warunkach określonych powszechnie obowiązującymi przepisami.
7. Jeśli stwierdzą Państwo, że przetwarzamy Państwa dane niezgodnie z przepisami – mogą Państwo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na piśmie na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
8. Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne, jednak jest konieczne, żebyśmy mogli nawiązać z Państwem współpracę. Odmowa ich podania skutkować będzie brakiem możliwości nawiązania współpracy.
9. Nie będziemy:
a) podejmowali zautomatyzowanych decyzji w oparciu o Państwa dane osobowe ani nie będziemy poddawali ich profilowaniu,
b) przekazywać Państwa danych osobowe partnerom przetwarzającym poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowej.
6. Zarządzanie Wspólnotami Mieszkaniowymi
Zgodnie z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych, (dalej jako „RODO”) informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest właściwa Wspólnota Mieszkaniowa Nieruchomości, do której Państwo należą. Dane kontaktowe do administratora sekretariat@zbmgliwice.pl.
2. Państwa dane osobowe są przetwarzane przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach (dalej: ZBM I TBS), ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Celem przetwarzania danych przez ZBM I TBS jest prawidłowa realizacja zadań wynikających z zawartej umowy o sprawowanie zarządu nieruchomością wspólną.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu zarządzania nieruchomością wspólną – powiązane z tym dane osobowe są przetwarzane.
4. Państwa dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu:
a) wykonywania zawartej z ZBM I TBS umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
b) rozliczeń łączącej nas z Państwem umowy oraz wykonywania praw i obowiązków wynikających z przepisów podatkowych oraz z zakresu ubezpieczeń społecznych (jeśli znajdą zastosowanie), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
c) ustalenia, ochrony i dochodzenia roszczeń wynikających z zawartej umowy powierzenia lub zabezpieczenia przed nimi – co stanowi nasz uzasadniony prawnie interes w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – do czasu ich przedawnienia lub wygaśnięcia,
d) realizacji ciążących na nas obowiązków prawnych, w szczególności wynikających
z przepisów ustawy o własności lokali oraz ustawy o ochronie praw lokatorów – przez okres określony powszechnie obowiązującymi przepisami.
5. Państwa dane osobowe będą lub będą mogły być przekazywane następującym podmiotom trzecim:
a) organom skarbowym, organom administracji publicznej, organom ścigania lub wymiaru sprawiedliwości – w zakresie, w jakim jest to naszym obowiązkiem lub prawem wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów,
b) podmiotom współpracującym z nami i świadczącym dla nas usługi wsparcia, w tym m.in.: usługi ochrony osób i mienia, usługi IT itp.
6. Państwa dane osobowe są przez nas przetwarzane przez okres współpracy, a także po jej zakończeniu, przez czas wynikający z powszechnie obowiązujących przepisów oraz przez czas niezbędny dla ochrony lub zabezpieczenia roszczeń wynikających z tej współpracy.
7. Mają Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub przeniesienia – na warunkach określonych powszechnie obowiązującymi przepisami.
8. Jeśli stwierdzą Państwo, że Wspólnota Mieszkaniowa Nieruchomości – jako Administrator, przetwarza Państwa dane niezgodnie z przepisami – mogą Państwo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na piśmie na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
9. Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne, jednak jest konieczne, żebyśmy mogli nawiązać z Państwem współpracę. Odmowa ich podania skutkować będzie brakiem możliwości nawiązania współpracy.
10. Nie będziemy:
a) podejmowali zautomatyzowanych decyzji w oparciu o Państwa dane osobowe ani nie będziemy poddawali ich profilowaniu,
b) przekazywać Państwa danych osobowe partnerom przetwarzającym poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowej.
7. Najem lokali
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (dalej jako „RODO”) informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych zebranych w związku z zawarciem i realizacją umowy najmu lokalu jest Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach przy ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice.
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem swoich danych prosimy o kontakt z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@zbmgliwice.pl telefonicznie pod nr: 32 332 29 59 lub pisemnie na adres naszej siedziby wskazany wyżej.
3. Państwa dane osobowe przetwarzamy wyłącznie w celu:
a) zawarcia i realizacji umowy najmu lokalu – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, przez okres obowiązywania tej umowy,
b) ustalenia, ochrony i dochodzenia roszczeń wynikających z zawartej umowy najmu lub zabezpieczenia przed nimi – co stanowi nasz uzasadniony prawnie interes w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – do czasu ich przedawnienia lub wygaśnięcia,
c) realizacji ciążących na nas obowiązków prawnych, w szczególności wynikających
z przepisów ustawy o własności lokali oraz ustawy o ochronie praw lokatorów – przez okres określony powszechnie obowiązującymi przepisami.
4. Państwa dane możemy przekazywać:
a) organom skarbowym, organom administracji publicznej, organom ścigania lub wymiaru sprawiedliwości – w zakresie, w jakim jest to naszym obowiązkiem lub prawem wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów,
b) podmiotom współpracującym z nami i świadczącym dla nas usługi wsparcia, w tym m.in.: usługi ochrony osób i mienia, usługi IT itp.
5. Mają Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub przeniesienia – na warunkach określonych powszechnie obowiązującymi przepisami.
6. W razie stwierdzenia, że przetwarzamy Państwa dane niezgodnie z przepisami – mogą Państwo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na piśmie na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
7. Podanie Państwa danych jest dobrowolne, jednak jest konieczne, by zawrzeć z nami umowę najmu. Odmowa ich podania skutkować będzie brakiem możliwości wynajęcia lokalu.
8. Nie będziemy:
a) podejmowali zautomatyzowanych decyzji w oparciu o Państwa dane osobowe ani nie będziemy poddawali ich profilowaniu,
b) przekazywali Państwa danych do organizacji międzynarodowej ani poza Europejski Obszar Gospodarczy.
8. Dane przekazywane przez dotychczasowego najemcę – lokale będące własnością ZBM I TBS
Zgodnie z art. 14 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych zebranych w związku ubieganiem się o najem lokalu jest Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach przy ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice.
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem swoich danych prosimy o kontakt z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@zbmgliwice.pl telefonicznie pod nr: 32 332 29 59 lub pisemnie na adres naszej siedziby wskazany wyżej.
3. Państwa dane osobowe pozyskaliśmy od dotychczasowego najemny lokalu, o najem którego Państwo wnioskują. Obejmują one dane identyfikacyjne i kontaktowe.
4. Państwa dane osobowe przetwarzamy wyłącznie w celu:
a) weryfikacji Państwa wniosku o najem lokalu, zawarcia i realizacji umowy najmu lokalu – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, przez okres obowiązywania tej umowy,
b) ustalenia, ochrony i dochodzenia roszczeń wynikających z zawartej umowy najmu lub zabezpieczenia przed nimi – co stanowi nasz uzasadniony prawnie interes w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – do czasu ich przedawnienia lub wygaśnięcia,
c) realizacji ciążących na nas obowiązków prawnych, w szczególności wynikających z przepisów ustawy o własności lokali oraz ustawy o ochronie praw lokatorów – przez okres określony powszechnie obowiązującymi przepisami.
5. Państwa dane możemy przekazywać:
a) organom skarbowym, organom administracji publicznej, organom ścigania lub wymiaru sprawiedliwości – w zakresie, w jakim jest to naszym obowiązkiem lub prawem wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów,
b) podmiotom współpracującym z nami i świadczącym dla nas usługi wsparcia, w tym m.in.: usługi ochrony osób i mienia, usługi IT, itp.
6. Mają Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub przeniesienia – na warunkach określonych powszechnie obowiązującymi przepisami.
7. W razie stwierdzenia, że przetwarzamy Państwa dane niezgodnie z przepisami – mogą Państwo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na piśmie na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
8. Podanie Państwa danych jest dobrowolne, jednak jest konieczne, by zawrzeć z nami umowę najmu. Odmowa ich podania skutkować będzie brakiem możliwości wynajęcia lokalu.
9. Nie będziemy:
a) podejmowali zautomatyzowanych decyzji w oparciu o Państwa dane osobowe ani nie będziemy poddawali ich profilowaniu,
b) przekazywali Państwa danych do organizacji międzynarodowej ani poza Europejski Obszar Gospodarczy.
9. Bezumowne korzystanie i/lub dochodzenie roszczeń
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (dalej jako RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach przy ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 (dalej jako ZBM I TBS).
2. W sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych prosimy o kontakt z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod nr tel. 32 332 29 59, za pośrednictwem e-mail: iod@zbmgliwice.pl lub na adres naszej siedziby podany wyżej.
3. Państwa dane przetwarzamy wyłącznie w celu zaprzestania bezumownego korzystania przez Państwa z lokalu oraz ustalenia i dochodzenia roszczeń związanych z tym korzystaniem, co stanowi uzasadniony prawnie interes ZBM I TBS, jak i właściciela tego lokalu, w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
4. Państwa dane pozyskaliśmy bezpośrednio od Państwa lub z Systemu KSAT Urzędu Mieskiego w Gliwicach. W tym drugim przypadku obejmują one Państwa dane identyfikacyjne oraz kontaktowe.
5. Możemy przekazywać Państwa dane:
a) organom administracji publicznej, organom ścigania lub wymiaru sprawiedliwości – w zakresie, w jakim jest to naszym uprawnieniem lub obowiązkiem wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów,
b) podmiotom współpracującym z nami i świadczącym dla nas usługi wsparcia, w tym m.in.: usługi IT.
6. Państwa dane osobowe są przez nas przetwarzane przez czas niezbędny dla ochrony lub zabezpieczenia roszczeń wynikających z bezumownego zajmowania przez Państwa lokalu.
7. Mają Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub przeniesienia – na warunkach określonych powszechnie obowiązującymi przepisami.
8. Jeśli stwierdzą Państwo, że przetwarzamy Państwa dane niezgodnie z przepisami – mogą Państwo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na piśmie na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
9. Nie będziemy:
a) podejmowali zautomatyzowanych decyzji w oparciu o Państwa dane osobowe ani nie będziemy poddawali ich profilowaniu,
b) przekazywali Państwa danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowej.
10. Zamówienia publiczne
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych (dalej RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach 44-100 przy ul. Dolnych Wałów 11 (dalej jako ZBM I TBS).
2. W sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych prosimy o kontakt z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod nr tel. 32 332 29 59, za pośrednictwem e-mail: iod@zbmgliwice.pl lub na adres naszej siedziby podany wyżej.
3. Państwa dane osobowe pozyskaliśmy bezpośrednio od Państwa lub od podmiotu, który Państwo reprezentują w ramach prowadzonego przez nas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Jeśli pozyskaliśmy dane nie bezpośrednio od Państwa, obejmują one: dane identyfikacyjne, dane kontaktowe i dane dotyczące organizacji, którą Państwo reprezentują.
4. Państwa dane osobowe przetwarzać będziemy wyłącznie w celu:
a) udziału w prowadzonym przez nas postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz zawarcia umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
b) prowadzenia przez nas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami – w szczególności ustawy Prawo Zamówień Publicznych (dalej jako PZP) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
c) zabezpieczenia naszego mienia oraz zasobów niematerialnych, kontroli dostępu do biura oraz naszej infrastruktury, w tym infrastruktury IT – co stanowi nasz uzasadniony prawnie interes w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
d) ochrony i dochodzenia roszczeń wynikających z prowadzonego postępowania i zawartej umowy – co stanowi nasz uzasadniony prawnie interes w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
5. Państwa dane możemy przekazywać:
a) podmiotom uprawnionym do tego na podstawie art. 18 ust. 6 oraz art. 74 PZP,
b) takim podmiotom jak: organy skarbowe, inne organy administracji publicznej, organa ścigania lub wymiaru sprawiedliwości – w zakresie, w jakim jest to naszym uprawnieniem lub obowiązkiem wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów,
c) podmiotom współpracującym z nami i świadczącym dla nas usługi wsparcia, w tym m.in.: usługi IT.
6. Państwa dane będziemy przetwarzali:
a) przez 4 lata od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
b) w razie zawarcia umowy – przez okres jej trwania,
c) ponad ten czas, przez okres wynikający z wiążących na przepisów prawa,
d) w niezbędnym zakresie – do czasu przedawnienia lub wygaśnięcia roszczeń związanych z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia lub zawartej na jego skutek umowy.
7. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Państwa lub podmiot, który Państwo reprezentują. Odmowa ich podania będzie skutkowała brakiem możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
8. Mają Państwo prawo:
a) dostępu do swoich danych osobowych,
b) ich sprostowania lub uzupełnienia – w zakresie w jakim nie doprowadzi to do zmiany wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani do zmiany postanowień zawartej na jego skutek umowy – w zakresie niezgodnym z PZP – ani nie naruszy integralności protokołu postępowania i jego załączników,
c) żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych – na zasadach określonych przepisami.
9. Jeśli stwierdzą Państwo, że przetwarzamy Państwa dane niezgodnie z przepisami – mogą Państwo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na piśmie na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
10. Nie będziemy:
a) przetwarzali Państwa danych w sposób zautomatyzowany, w tym poddawali ich profilowaniu,
b) przekazywali Państwa danych po Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowej.
11. Monitoring wizyjny
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych zwanego dalej „RODO” informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych objętych monitoringiem wizyjnym jest Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach (dalej: ZBM I TBS), ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice.
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych można kontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@zbmgliwice.pl lub pisemnie na adres siedziby ZBM I TBS.
3. Monitoringiem wizyjnym objęte są siedziby ZBM I TBS w Gliwicach zlokalizowane przy ul. Dolnych Wałów, ul. Kłodnickiej5, ul. Zabrskiej 15, Pszczyńskiej 44, tj.:
a) wejście/wyjście z budynków, korytarze, klatki schodowe, sale narad, Biuro Obsługi Interesanta,
b) obszar wokół ZBM I TBS (ciągi komunikacyjne, chodniki, parkingi).
4. Wszystkie dane rejestrowane poprzez kamery monitoringu wizyjnego są zapisywane i dostępne do 30 dni. Czas przechowywania uzależniony jest od ilości zdarzeń i pojemności dysku rejestratora. Po skończeniu się miejsca na dysku dane zostają automatycznie nadpisywane. Rejestracji i zapisowi danych na nośniku podlega tylko obraz (bez dźwięku).
5. Dla celów dowodowych zabezpieczamy nagrania zdarzeń, które między innymi zagrażają bezpieczeństwu i porządkowi publicznemu, niszczeniu i kradzieży mienia:
a) na wniosek osób trzecich,
b) na wniosek organów prowadzących postępowania,
c) na wniosek Kierownika jednostki.
6. Każdorazowe zabezpieczenie zdarzeń zarejestrowanych przez monitoring wizyjny odbywa się na pisemny wniosek złożony przez upoważnionego pracownika ZBM I TBS. Zabezpieczone dane z monitoringu wizyjnego są udostępniane tylko organom prowadzącym postępowanie w sprawie zarejestrowanego zdarzenia np. policji, prokuraturze, sądom, które działają na podstawie odrębnych przepisów.
7. Państwa dane osobowe przetwarzane są przez nas w celu:
a) zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz ochrony osób i mienia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO.
8. Mają Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub przeniesienia – na warunkach określonych powszechnie obowiązującymi przepisami.
9. Jeśli stwierdzą Państwo, że przetwarzamy Państwa dane niezgodnie z przepisami – mogą Państwo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na piśmie na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
10. Nie będziemy:
a) podejmowali zautomatyzowanych decyzji w oparciu o Państwa dane osobowe ani nie będziemy poddawali ich profilowaniu,
b) przekazywać Państwa danych osobowe partnerom przetwarzającym poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowej.