Platforma Zakupowa – zamówienia publiczne
W związku z rozwojem procesu elektronizacji zamówień publicznych Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach w dniu 03 lutego 2025 roku uruchomił Platformę Zakupową, która jest podstawowym narzędziem komunikacji z naszymi Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań przetargowych w zakresie:
- zamówień do 130.000,00 zł,
- zamówień powyżej 130.000,00 zł.
W związku z powyższym cały proces ofertowania oraz oceny ofert prowadzony jest w sposób elektroniczny. Gwarantuje to zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
- Za pomocą linku https://platformazakupowa.pl/pn/zbmgliwice należy wejść na naszą Platformę Zakupową. W przypadku osób już zarejestrowanych na Platformie Zakupowej, otrzymujecie Państwo na adres mailowy link, który przeniesie Państwa do naszego postępowania przetargowego.
- Na Platformie Zakupowej opisane są nasze potrzeby, tj. ilość, materiał, termin realizacji, itp. Znajdują się tam również ewentualne dodatkowe informacje, tj. wymagania, rysunki techniczne, itp.
- Przy danej pozycji zakupowej podajecie Państwo propozycję swojej ceny, wszelkie inne parametry handlowe, techniczne danej oferty.
- Całość zwrotnie przesyłacie Państwo do nas, klikając na Platformie Zakupowej przycisk „Złóż ofertę”.
- W postępowaniach przetargowych prowadzonych na Platformie Zakupowej zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych wymagane jest podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Dzięki Platformie Zakupowej macie Państwo możliwość monitorowania naszych otwartych zapytań ofertowych na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/zbmgliwice.
W celu złożenia oferty, nie muszą Państwo zakładać konta na https://platformazakupowa.pl/. Zachęcamy jednak do jego założenia poprzez link https://platformazakupowa.pl/register/ oraz zachęcamy do zapisania się do naszego katalogu Wykonawców. Dzięki temu będą mogli Państwo otrzymywać od nas dopasowane zaproszenia do postępowań.
Warunkiem koniecznym, który należy spełnić, aby móc złożyć ofertę na Platformie Zakupowej jest posiadanie dostępu do Internetu oraz posiadanie dostępu do przeglądarek, tj. Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome.
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 17.00 pod nr tel. 22 101 02 02. Zapraszamy do współpracy wszystkich solidnych wykonawców.